CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 24, 2010

my BELOVED usrati....

assalammualikum... a....rindunya... rasanye da lama ku tinggalkan blog nie kesepian n kesunyian tanpa post-post terbaru,.,terkini,.,sensasi..(wak lu...just kidding)..
ari nie aku dah ada kat umah...
wahhh best sangat dapat blek umah... windu ngan keja-keja umah yang jadi rutin ku bila berada di umah..hahah pe lagi... firstly,,,mesti la kemas umah...part yang paling sensitif kalo selerak adalah dapur n ruang tamu.. pantang ooo kalo aku ada kat umah 2 tempat ni selerak... arghh...x leh hidup ler aku nie... asyik tension je...(kih.kih.kih.) second,,erm bila da kemas dapur barulah senang ati nak masak... memang fav. aku bila kat umah memasak... buat menu sendiri..(haha..mentang2 amek katering dulu..)lastly...iron baju..terutama baju keja my parentz.. da siap baju parentz baru la baju adik-beradik aku yang len...
memang tabiat aku kat umah... memang x leh dok diam... (ermm,, memang sengsara ar kat hostel bab x leh nak wat keja macam kat umah...kah.kah.kah...)ape la aku nie... melalut je...
erm.. exspecially aku tulis ni bukan pe pon... saje je...
malam tadi pada jam 6.50pm @ 24.april.10 my ayah ajak mamam dinner kat luar,,(at tiara hotel),, mamam dinner sempena ulang perkahwinan ayah n ibu yang ke 25 tahun..hehe best giler... macam2 aku mamam... antaranya:..sushi,kek,aiskrimmushroom,brokoli.. mmm delicious...so epy....

No comments:

Post a Comment